Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du bilder av det panseret du skal selge med panser låsene og skavanker. er det vanlig panserlås også, eller må man bruke ekstra panserlås?? er det noe lakk på panseret?

Skrevet

Jeg skal fikse bilde så fort som mulig! Er ikke store skavankene det er snakk om. Det er vanlig panserlås på pansret i tillegg til de som er montert på pansret for syns skyld. Du velger selv om du vil montere de låsene til selve bilen. Det er ikke noe lakk på pansret.

Skrevet

Ja det er laget hull til vindusspylere, og til panserlåsene. Passformen skal være god i følge han jeg kjøpte pansre hos. Jeg har ikke montert pansre på min egen bil.

Skrevet

hvorfor skal du selge igjen så fort? når kan du ordne bilder?

Skrevet

Jeg krasjet bilen og trengte et nytt panser fort. Så kom jeg over dette pansret, som så bra ut til en grei pris, så jeg kjøpte det. I ettertid har jeg ombestemt meg, og vil heller legge litt mer penger i et nytt panser med 0 merker, og få det lakket i bilens farge. Enkelt å greit. Bilder kan jeg ordne i morgen, er på jobb i hele kveld.

Skrevet

ok. flott med bilder, ta gjerne noen nærbilder av hullene og skader. Panseret står i Harstad?

Skrevet
Jeg skal fikse bilde så fort som mulig! Er ikke store skavankene det er snakk om. Det er vanlig panserlås på pansret i tillegg til de som er montert på pansret for syns skyld. Du velger selv om du vil montere de låsene til selve bilen. Det er ikke noe lakk på pansret.

jaha..

Skrevet

driver å venter på heil lakkering av bilen .. so det har ikkje vorte gjort noe med panseret :)

eg ekje fornøyd med passformen.. men er sikkert noen justeringer som skal til..

du får jo ikkje bruke di orginale demperene i panseret.(holder oppe panseret)

so eg må sikkert få taki noen andre.

var dårleg rundt der bmw emblemet skal være limen har glidd.

er veldi lett panser. må nesten forsterka det/lima på undersiden. so det henger meir isammen.

er litt ujamnheter i panseret. bølgete..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...