sveioen Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 selger BMW'en min http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1468971 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet April 21, 2007 Forfatter Share Skrevet April 21, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=47631&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Hvor mye uten annlegg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Kan trekke fra 5k uten det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 Oppdatert med flere bilder i anonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 hehe, nesten som å se min bil på de nye bildene dine Har samme sete trekkene (skal ha vader stoler når økonomien tillater det) samme girkule med krom og lys, samme dørkmatter, sorte DE, sorte blink fremme, sorte nyrer, og IS leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 hehe, nesten som å se min bil på de nye bildene dine Har samme sete trekkene (skal ha vader stoler når økonomien tillater det) samme girkule med krom og lys, samme dørkmatter, sorte DE, sorte blink fremme, sorte nyrer, og IS leppe Hehe, ja måtte "piffe" den opp litt invendig etter at jeg kjøpte den Er også montert instrument-ringer etter at bilde ble tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Forsatt til salgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 fortsatt til salgs? står at den er solgt i annonsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 fortsatt til salgs? står at den er solgt i annonsen! Snodig Er ikke solgt, skal sette inn en nyere motor med en del lavere km. Er åpen for bud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 åssen er det å få dette godkjent? åssen er den generellt? tenker rust og lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 åssen er det å få dette godkjent?åssen er den generellt? tenker rust og lignende Hva tenker du på som må godkjennes? Lite med rust på den, er et lite hull på størrelse med et kronestykke, men det vil bli fikset. Eneste jeg vet om av rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 Vanskelige å selge desse bilene eller? Er åpen for bud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg