Aleks Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 innstallerte spillet (nevnt over) på min lillebror sin pc.. men han får ikke spillt på nettet.. det kommer opp en melding der inne som serverlisten er som sier. : unable to contact game master server. brannmuren har jeg slått av. så jeg vet ikke ka d kan være.. men han klarer å spille mot booter.. (altså pc`en)!! han er også online for han er online på min friend liste på cs. og jeg kan chatte med han der inne.. skulle gjerne visst om noen har hatt tilsvarende problem.. og gjerne en løsning.. har googlet men finner ikke ut av noe spes.. leste på et forum at man kan prøve å slette noen filer i steam mappen der man har lagret spillet, men d hjalp ikke.. takker for svar..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 www.diskusjon.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Google is your friend. All smart people use google http://www.google.no/search?hl=no&q=cs+ ... %B8k&meta= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg