bernht Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Hei! Lurte på om noen andre har samme problem? Når jeg spiller helt vanlig med mitt orginale anlegg , ett buisniss anlegg med navigasjon, så kobler det plustelig helt ut. Det kommer bare ett ZAPP så blir alt stille. Sikringen ryker ikke, men jeg er nødt til å ta ut sikringen og sette den samme sikringen inn igjen. Ganske irriterende Noen som har vært ute for det samme? Og i tilfelle klart å fikse det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Dette høres ut som en elektronisk produktfeil. Ta en prat med en BMW-leverandør eller et BMW-verksted om lignende tilfeller. Har anlegget vært utsatt for fukt eller unormalt høye temperaturer eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joebear Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Er anlegget orginalt sa du? Kan være at det ikke får nok strøm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lms Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 høres veldig ut som varmgang i anlegget. det kan føre til termisk utkobling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernht Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 høres veldig ut som varmgang i anlegget. det kan føre til termisk utkobling. det kan nok kanskje være svaret , men skjønner ikke helt hvordan.. det kobler ut rett som det er, gjerne i det jeg starter bilen og anlegget har vært avslått i lang lang tid. jeg ender vel opp med å bytte ut hele driten. få inn noe skikkelig anlegg i den heller, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå