Dirty Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Bilen er en 92 model 318is m42 Hei! Når bilen min er kald så står den bare å jager opp og ned på turtallet! men kjører jeg en tur blir den grei! Har byttet lambda, tomgangsregulator,LMM og Spjeldhuskontakt! og nei det hjalp ikke så der heiv jeg ut de pengene noen Ide? mine tanker går mot falsk luft! men ville den ha sveve på tomgang \sluttet å jage, etter en kjøretur ? Også er det et reele som går til hjernen som slår inn og ut heletiden er det som står i mitten av det blå og hvite! er 3 stk det er orange, har prøvd å bytte det men slår forsatt ut og inn! noen som hvet hva det reelet skal styre?
Toro Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Falskluft sjekker du enkelt ved å gå over med startgass. En annen ting kan være at du bør bytte plugger
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Alt er så uforutsigbart med falskluft, så det er bare å spandere på deg en boks med startgass/hjelpestartgass og spraye på alt av vakuumslanger. Jeg hadde symtomer likt dine når jeg hadde vakuumlekasje på en slange fra tomgangsregulator. Og no nylig bytta jeg belgen fra LLM da den vare sprukket og ga ujevn tomgang. Ellers er det bare å prøve å bytte plugger..
Dirty Skrevet April 22, 2007 Forfatter Skrevet April 22, 2007 Pluggene er byttet! men har en coil som feiltenner. har prøvd med startgass! finner ingenlekasje
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Har hørt om en som va sinnsykt plaget med sin isbil. Da var det deffekt lambdasonde som hadde medført til ødelagt coilrekke. Så du skulle prøvd med en annen coilrekke for å se om det hadde noe invirkning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå