Ulseth Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 førere setet mitt i min E28 er helt ødelagt. finner ikke noen på ''knoksen'' så jeg håper noen her har et førersete til salgs. han så hadde bilen før meg knakk av festene for setet og sveiste dem på igjen og sveiset igjen det ene hullet der skruene skal gå. slik at jeg ikke får fikset det lett. så nå sitter jeg i en konstant rånestilling selv om setet er helt oppe og rett. gjør vondt å kjøre langturere slik setet er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hei, hvilken farge?, har blå førersete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 har komplett blått velur msport interjør til salgs skal ha 2000 for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulseth Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 mine seter er blåe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå