Sandersen Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 320'n te salgs, 2dørs 86` 248km minimalt med rust, bra understell og motor, så si feilfri, bare små feil som bl.a vindusvisker går litt for langt, viftereim må byttes (følger med), ikke noe mer jeg kommer på i farta. Kosmetisk sett trenger den litt stell, litt polering og 2 nye forskjermer, men ellers sett har bilen veldig mye potensiale med tanke på alderen og tilstanden kontra en mengde andre pre-facelifter. Gjort masse med bilen som jeg kan komme nærmere innpå etterhvert, bare det at den pc'n jeg sitter på er helt HEEERK. Bilder ligger ute på forumet tror tråden heter "Min 86` 320i" også bilde av motoren heter "fortynner vask". Ok anlegg medfølger m/12" dragster+forsterker. Bare og spørre i vei om bilen masse mer jeg sikkert kunne tatt med men såvidt pc'n er i live, ny pc kommer til uka og dermed en ordentlig sals annonse! Selges pga lapplaus+båtkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Eugodkjent til aug 08 tror jeg, ivertfall sent 08 + årsavgift betalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Du er kjent med fenomenet bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Of course men den pc'n her er så ekstremt grell å sitte på, popper opp error støtt og stadig, får nesten aldri skrivd ferdig 1 settning, også skal den minst ha 4-5 bekreftelser for at jeg skal få lov til og gå inn på bimmers.no og 2-3 til for at jeg skal få lov til og trykke på "skriv svar" gromsete og ekkel skjerm og så ja.. ligger noen bilder under en tråd jeg lagde for en stund sia, hette "min 86 320i" eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 http://tinde.no/au/car.tas?Ref=1542272&nonavig=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg