-AmunD- Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Da har jeg kjøpt meg en 98 mod BMW 316i touring. Kjøpte den av ellingsen her på forumet Meget fornøyd med bilen hittil, kjørte 60 mil første dagen med den! Info om bilen : > Den har rullet 293tusen km, som er helt umerkbart. > Må ha den på 4hjulskontroll,sporer veldig. > Ett par små rust flekker nederst på 2 dører og bagasjeluka. > Ene framskjermen er stygg. Utstyr : > Skinn interiør > Armlene i skinn > Digitalt Klima > Automatisk blendbart speil > ASC Antispinn > Sportsratt m/justering > El vinduer foran/bak > El speil > Hengerfeste > Setevarme > 4xAirbag > Hvite lykter rundt hele > 16" Vinter felger > 17" Sommer felger Gjort med bilen : > Satt på 17" felger Planer for bilen : > 60/40 senk > Ta rust og lakke > Bytte framskjermen > M speil > M lister > M fanger > M Hekkinnsats I første omgang er det prioritering. Før senk Etter senk
jcvold Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Grattis me ny bil! blir spennende å følge med på. er dritkult med E36 touring med M3 styling!
-Anders- Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Få tak i noen OZ Ceres, og få bilen nedpå dekka, så har du en sint touring
-AmunD- Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 OZ ceres står HØYT på ønskelista, men ikke de enkleste felga å få taki :/ Den skal uansett ned på bakken så fort som mulig! Har fått justert lysa i dag, etter som det ene lyset lyste opp tree toppene Noen som vet om billig lakkering?
Ellingsen B. Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 Blir spennende å følge med. Ble jo straks mye finere med de 17" ja!
Ivanrogov Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 Du som kjøpte denne ja, virker som en veldig bra bil. Gi den en M3fanger, senk og noen fete felger, så har du en nydelig touring.
-AmunD- Skrevet April 26, 2007 Forfatter Skrevet April 26, 2007 Blir spennende å følge med. Ble jo straks mye finere med de 17" ja! Skal ta godt vare på den
-AmunD- Skrevet April 26, 2007 Forfatter Skrevet April 26, 2007 Da er den senket på 1 siden foran, mye mas og fjas når en ikke har skikkelig utstyr og må drive ute og atpå til passe på en haug med sauer ... men brukte da ikke stort mer en 6 timer Så da får jeg ta i ett tak og bli ferdig på andre siden foran i morgen også... kanskje klare bak Bilder kommer
-AmunD- Skrevet April 27, 2007 Forfatter Skrevet April 27, 2007 Sauer? hehe.. ja hiv ut bilder da! Sauer ja, som sier bææææ
-AmunD- Skrevet April 27, 2007 Forfatter Skrevet April 27, 2007 Da er den senka foran iallefall. Kommer bilder i løpet av dagen ut å cruuuzzzeeee
-AmunD- Skrevet April 28, 2007 Forfatter Skrevet April 28, 2007 Etter senk Den er kunn senket foran, driv å lurer på om jeg skal senke bak eller ikke. Er glad i litt tysker stüüüük
-AmunD- Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 Liten oppdatering. Bytta dekk foran. Satt på greenfilter. Fått taki siste emblemet til felgene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå