-AmunD- Posted April 22, 2007 Posted April 22, 2007 Hva er forskjellen ? Bortsett fra enorm pris forskjell ?
02 Touring Posted April 22, 2007 Posted April 22, 2007 Den ene passer perfekt og den andre gjør det som regel ikke. (noen små justeringer her og der.)
-AmunD- Posted April 22, 2007 Author Posted April 22, 2007 Anbefales det og kjøpe orginale eller er det så små justeringer at det blir verdt det forhold til prisen ? Og holdbarheten på de uorginale forhold til orginale?
Willersrud Posted April 22, 2007 Posted April 22, 2007 Kjøpte uorginale framskjermer til touringen min, passet egentlig rett på.. må jo altid justere litt:) hehe
oddis Posted April 22, 2007 Posted April 22, 2007 Karosserideler ville jeg utelukkende kjøpt orginale. Jeg prøvemonterte en uorginal framskjerm på min for en stund tilbake, men det var over centimeteren forskjell på innfestningshull foran ved frontkappa. De orginale jeg fikk fra GS var bolt on i alle hull
garrasjen Posted April 22, 2007 Posted April 22, 2007 De uorginale er ikke galvanisert heller, så de ruster no jæ**i med en gang du får skraper/sår i lakken
Recommended Posts