Gå til innhold

BMW lakkering :: 318is e36 ::


Zwirc
 Share

Anbefalte innlegg

Helt enig, hvis man ikke har noe bedre å komme med enn negative kommentarer og rakke ned på andres prosjekt og bil, kan man likegodt la være å skrive noe som helst, man legger ut om sin egen bil for å få tilbakemeldinger, alle meninger er selvsagt ikke like, men en oppmuntring skader ikke likevel. Kjekt for vedkommende som eier bilen å få noen positive ord, det gjør godt.

Ser bra ut det der Zwirc, all grunn til å være fornøyd, kjekt når man ikke må betale skjorta heller da. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, hvis man ikke har noe bedre å komme med enn negative kommentarer og rakke ned på andres prosjekt og bil, kan man likegodt la være å skrive noe som helst, man legger ut om sin egen bil for å få tilbakemeldinger, alle meninger er selvsagt ikke like, men en oppmuntring skader ikke likevel. Kjekt for vedkommende som eier bilen å få noen positive ord, det gjør godt.

Ser bra ut det der Zwirc, all grunn til å være fornøyd, kjekt når man ikke må betale skjorta heller da. ;D

Takk! Joda, betalte ikke full pris, men ble litt sår pengboka mi lell siden jeg enda går skole å ikke har noe inntekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey...

vil gjerne ha eit close up bilde.

pga eg ska lakkere bilen min snart å er veldi usikker hva slags farge eg ska gå for.

har tenkt på svart grunn farge å flakes lr pearls

hva kjøpte du? blanda du den i klarlakken eller i orginal lakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey...

vil gjerne ha eit close up bilde.

pga eg ska lakkere bilen min snart å er veldi usikker hva slags farge eg ska gå for.

har tenkt på svart grunn farge å flakes lr pearls

hva kjøpte du? blanda du den i klarlakken eller i orginal lakken?

Flakes blandes med fordel i blank base og legges over en hovedfarge. Pear/perlemor blandes i en hoved farge eller blandes med blank base og legges over en hovedfarge, alltså en 3 sjikts farge. Da regulerer du effekten og fargen etter hvor mange strøk du har på.

Husk !! om du skal ha flakes MÅ du mellomslipe klarlaken for å få en slett overflate. Og du bør legge 3 lag klarlakkså du har litt å slipe på, så det blir en del xtra jobb og kostnad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke min bil så bryr meg ikke i grunn. fargen kan være den samme. håper bare min blir bra

haha. tosk :lol: . vi venter i spenning på en tråd om din bil nå ja!

Zwirc: synes bilen ble jæ.. fin. flott farge. Men den fortjener en m-front og noen freshe felger nå!! Post gjerne opp noen flere bilder av bilen!

kan jeg spørre hva lakken har kostet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...