Kjetil Sømme Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Når jeg drar på biltreff i f.eks Sverige eller til Våler, så pleier jeg å dra midt på natten. Sove kan man gjøre i grava! Smøregrava da? Har liksom aldri opplevd å skru på bilen kvelden/natta før treff
Joachim Lie Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Håper jeg har fått meg bil til 18mai. eller så blir det vel å stå å se på ved depoet
Kjetil Sømme Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Jeg bør vel forresten komme på treffet, hvis ikke sliter vel resten av gjengen med gjennomføringa
336mik Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Har vi fri fra jobben 18 mai? Er vel en inneklemt dag,så da har man normalt fri. Men som ellers når alle andre har fri,så må jeg sikkert jobbe.Får håpe det kommer opp jobbliste snart.
R Andersen Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Smøregrava da? Har liksom aldri opplevd å skru på bilen kvelden/natta før treff Dagene før førerkurset i fjor, så "bodde" jeg på verkstedet, så jeg vet hvordan det er..
hartgecab Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Skulle komme jeg. Men så hører jeg rykter om at jeg ikke får kjøre alikevel. (Cab) så da får jeg tenke litt til.. Hadde gleda meg til å få prøvd sinka på bane.. Liten nedtur, men hadde vel egentlig en følelse av at det ikke ble noe fra første stund.. RASISTER
Dr_S Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Jeg bør vel forresten komme på treffet, hvis ikke sliter vel resten av gjengen med gjennomføringa Hvorfor det?
kragz Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 hva kreves for å få kjøre på bane? må du ha bil lappen?
///Magnus Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Ja, du må ha lappen. Og en bil i godkjent stand, med skilt selvfølgelig.
Kjetil 323i E36 Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Jeg har iallefall tenkt å tatt turen, så må vel kanskje begynne å planlegge kjørerute, overnatting etc. Tror kanskje vi blir en 3-4 biler viss det blir iallefall. Noen som har en adresse i nærheten av rudskogen så jeg kan finne kjørerute? Og eventuelt hotell/overnatting i nærheten?
Dr_S Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Kjetil323i, ta Rakkestad som utgangspunkt, og kanskje Sarpsborg via E6. Spørs hvilken vei du kjører..
Ellingsen B. Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Jeg har iallefall tenkt å tatt turen, så må vel kanskje begynne å planlegge kjørerute, overnatting etc. Tror kanskje vi blir en 3-4 biler viss det blir iallefall.Noen som har en adresse i nærheten av rudskogen så jeg kan finne kjørerute? Og eventuelt hotell/overnatting i nærheten? Fint hotell for slikt treff er jo Quality på Grålum. Det ligger ved avkjøringa til Sarspborg fra E6. Det er vel 15min å kjøre derfra til Rudskogen. Du kan vel f.eks plotte inn hevingen/skjeberg golfbane? Den ligger ikke langt ifra..
Gunnar Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Jeg bør vel forresten komme på treffet, hvis ikke sliter vel resten av gjengen med gjennomføringa Hvorfor det? Kjetil står relativt sentralt i gjennomføringen av treffet - som banesjef og ansvarlig for førermøte og teknisk (sammen med Raymond). Han skal i tillegg ha med en god del av utstyret vi skal bruke. Kjetil har bare med å møte..
Robin Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Jeg har iallefall tenkt å tatt turen, så må vel kanskje begynne å planlegge kjørerute, overnatting etc. Tror kanskje vi blir en 3-4 biler viss det blir iallefall.Noen som har en adresse i nærheten av rudskogen så jeg kan finne kjørerute? Og eventuelt hotell/overnatting i nærheten? Fint hotell for slikt treff er jo Quality på Grålum. Det ligger ved avkjøringa til Sarspborg fra E6. Det er vel 15min å kjøre derfra til Rudskogen. Du kan vel f.eks plotte inn hevingen/skjeberg golfbane? Den ligger ikke langt ifra.. Hvis du har gps er koodinatene til ruskogen 59.368312 grader nord, og 11.262643 grader øst hvis det kan være til noe nytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå