Spaceout Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 Traff fjellveggen med hele høyresiden i litt skrå vinkel. starta motor rett etter på for å flytte litt på bilen og den hørtes helt fin ut. Er ikke noe karrosseri som er værdt å ta vare på uten om venstre dørene.
Ad|oS Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Har du de plastskjermen som er inni hjulbuene? Trenger den på høyre side foran.
Dirty Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Sorry mate men over 8000 tusen for en motor som har gått så langt og svetter og drikker olje går nok ikke! men hvor mye for helebilen? er intr
Spaceout Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 er høyre side som er most. Jeg er ikke sikker på pris, men tror du skal se bildet først.
Rogeren Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Takluken, er det med sveiv? Trenger den lille "girboksen" som sveiven står i. Og er så trenger jeg 4 sveiver til vinduene, og plasten og knotten på håndbrekket... Forrige eier av min hadde uoppdragen hund...! Og listen på bakfangeren rundt venstre hjørne?
nune Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 tviler på at festene til høyre frontlykt er ok. men felgene kan være i orden... pris på de?
Spaceout Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 djspot: Selger baklyktene for 1200kr. er bare noe uker gamle. rogern: Luka er sveiv ja, vet ikke hvordan det gikk med mekanismen inni der men kan se på torsdag. Da skal jeg ta ut motor. Knotene på sveivene bak var borte når jeg fikk bilen, men er hele foran. Brekkspakk deksel er også helt Listene på fanger'n er ikke fine venstre bak så du vil nok ikke ha dem. Har noen riper. propel: Tror lykta på venstre foran skal være passe ok, tror! Den andre har fått smakt på fjell så er nok ikke mye å samle på. Felger tror jeg skal være ok. Er 15" hvis jeg ikke husker feil og det sister Conti contact 3 vinterdekk på som var nye i høst. nune: Felgene kan være i orden ja. Ser værtfall fine ut på utsiden foran, bak skal være ok. Vet mer om felgene foran på torsdag. 2000 for felger og dekk. Kjører nok bil på hoggern på fredag hvis ingen vil ha den(tvilsomt).
deismac Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Hei! Kunne jeg plukka litt av liket ditt før du leverer den på dynga så får du en slant for det!? mvh 93200845
deismac Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 trenger i allefall en fjæring foran pluss smådeler...
Spaceout Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 deismac: skulle vel gå ann, ellers så blir bilen levert på Ericsbildemontering ut mot nesodden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå