Marv Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Sliter med å starte min 318is E36 da motor er varm. Den "hoster og harker" og det høres ut som den ikke går på alle sylindrene. dette problemet oppstår bare ved varm motor. har hatt den på verksted, men de finner ingen feil på analyse-verktøyene sine. har prøvd annen hjerne, luftmassemåler, byttet div. relèer, men nytter ikke. håper noen har noen tips/råd å komme med....
thorjoh Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Sliter med å starte min 318is E36 da motor er varm.Den "hoster og harker" og det høres ut som den ikke går på alle sylindrene. dette problemet oppstår bare ved varm motor. har hatt den på verksted, men de finner ingen feil på analyse-verktøyene sine. har prøvd annen hjerne, luftmassemåler, byttet div. relèer, men nytter ikke. håper noen har noen tips/råd å komme med.... Hei Marv, Jeg tror en 3 trinn rens ( dyser, luftinntak og cylinder) fra QMI vil gjøre jobben. Den koster kr. 195,00 eks mva. Hvis du sender meg din adresse så skal du prøve den gratis. Husk å sende tilbake applikatoren som du får låne. Hvis du sender en tilbakemelding så ville det også være hyggelig. Med vennlig hilsen QMI SCANDINAVIA Thor Johansen, daglig leder Se: http://www.qmi.no/PRODUCTS.HTML#3-step
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå