Dirty Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hei vurdere å selge Dama mi, har en e36 328 som jeg vurdere å kjøpe! men er ikke helt sikker på om jeg skal beholde denne bilen så lufter den å ser om folk er intr i den! bilen har pasert rett over 2000tusen og er en 92 model Kom med bud! ikke skambud. det som er galt med den er at den suger falsk luft en plass så er litt traktor lyd i den, men går godt, skal få byttet den slangen som lekker snarest! og så har jeg klart å ødelegge låseselynderen på førersiden! Eu Ok nesten 2 år til Innvedig: - m3 3.2 intriør - sport stoler i skin - M-tech Girkule i skinn - Lite søtt ratt i skin - Stoffmatter - håndbrekk i skinn - Midtarmlene - M-tech belte pute - carbon speedomter med crom ringer - carbon rundt gir - crom ell brytere - + mye mer m tech dill Utvendig: - M3 bakfanger - M3 frontfanger komplett - M-tech støtlister - M3 Sideskjørt - M3 speil, el. og oppv. - M3 Hekkfanger m/defuser - M3 GT leppe i Carbon - 97 grill med kromnyrer - M3 Vinge - FK facelift baklykter - FK chrome angeleyes - FK chrome frontblinkers - 15" felger vinter - 17" felger sommer IMG]http://i18.photobucket.com/albums/b135/dirtydicky/DSC00249.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 ca pris da? 55? men hvrfor skriver du at du har m3 int. når det er standart sport skinn stoler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 Selger den ikke for 55. er m3 dørtrekk rundt hele fra en 3.2 l med oppsyde puter osv. og stolene er vanlig sportstoler ja! viste ikke helt hvordan jeg skulle skrive det for en stund tilbake så kopirerte det bare rett inn nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hu dama som sitter bak der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 heheh nei det er dama mi nummer 2 i rekka. vis jeg ikke for nok peng til den andre bilen så selger jeg hu au! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 tøff og tight bil som er stelt godt med! Annbefalles. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hei vurdere å selge Dama mi, har en e36 328 som jeg vurdere å kjøpe! sorry måtte berre "qoute" denne selv om eg skjønte hva du mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 e ikke det den gamle bilen te teland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 e ikke det den gamle bilen te teland? jo Axel kjøpte den vel av teland så kjøpte jeg den av axel etter han hatte pusset den opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 og prisen var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Fin den der Lyst på 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg