Biff Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Hei, Nettopp overtatt en 90-modell 320i, som er i grei stand, med unntak av noen småting som må fikses. Tar gjerne imot tips på hva det kan være. Turteller og klokke virker ikke. Fikk tips om dårlig batteri i instrumentpanelet. Knust sidespeil, får man kjøpt noe speilfolie f.eks for å ta over det knuste glasset, eller må hele byttes? Ene blinklyset kutter ut innimellom, tror det er dårlig kontakt der det sitter i støtfangeren. Alle blinklysene kutter også ut innimellom, noe jeg tror er dårlig kontakt et eller annet sted under rattstammen, de kommer tilbake dersom jeg slår der. Skiltlys bak har gått, og skruene som er under er rustet fast. Kommer man inn fra oversiden, eller må jeg borre ut skruene? Det hender noen ganger at lyset for olje oppe i taket kommer på, kan dette tyde på noe kritisk, eller er det bare en feil i målingen? Det er nok olje på bilen og det kommer som sagt bare noen ganger.
bmwhans Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 turteller og klokke kan være en sikring eller relê. knust sidespeil må du nok bytte. også utrolig irriterende å bruke. prøv å lirke litt på blinklyspærene og sånn. kan også være et relê eller kontakt i og med at alle går i mellom. prøv å bytte pærer også. skiltlys må du etter det jeg husker ha opp skruene ja. hvis du VET du har nok olje og det likevel lyser kan det være føleren i oljetanken som kødder litt.
bjalle Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Torshov bilrekvisita har rep sett for sidespeil,en tykk folie med speileffekt som du klipper til riktig størrelse og limer på (er selvklebende)
Biff Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 Takk for tips Stemte at det var en sikring ja, har tydeligvis oversett den forrige gang jeg var igjennom sikringsboksen. Var på torshov og kjøpte sånn speilfolie nå, den var litt rar å se på, men fungerer sikkert greit inntil videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå