Gå til innhold

Er det noe håp for denne felgen?

Hr.smith
 Share

Anbefalte innlegg

I utgangspunktet er jo dette kun kanten såvidt jeg kan se, og med det utgangspunktet er det klart du kunne fått det ok igjen - det må kappes og sveises og varmes og bøyes og slipes og lakkes, men til slutt ender du uansett opp med ubalanse, og det er stor sjanse for at felgen har fått seg skjevhet utenom kanten også, så jeg tror nok neppe at det lønner seg å rette det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...kosta 5700 for en ny felg og de ville kun selge 4 stykker, derfor jeg så for meg at retting kunne bli billigere hvis mulig.

Er en kammerat av meg sin felg, han kom i en sving litt for fort og turboen slo inn for fullt pga hjulspinn og da gikk det bare te hælvette, sidelengs, på tvers, baklengs, rundt og ut av veien

Han skal høre litt rundt imorra om det er mulig å fikse det, men jeg trur ikke felgrens er tingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dt 2 delt felg elr 3 delt?tror megahjul kan skaffe "utmaten" av felgen siden de lager felgene selv og kjøper kun innmaten av de "store produsentene" mn kan vær jeg snakker feil mn dt var sånn jeg forstod dt en gang jeg var ute hos dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...kosta 5700 for en ny felg og de ville kun selge 4 stykker, derfor jeg så for meg at retting kunne bli billigere hvis mulig.

Hvem ville bare selge ham fire stykker?? Hva slags service er det?

Uansett er det vel da bare å finne en annen leverandør av de samme felgene og få kjøpt en stk.

F.eks: http://www.mackinindustries.com/md/rays/gt-c.html

Fiksing behøver på ingen måte bli billigere. Det kan være meget vanskelig å få ordna det skikkelig. Skal man begynne å bearbeide/sveise bør man vite nøyaktig hvilken legering som er brukt, og det får du neppe utav produsenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgen er 2 delt, eikedelen så egentlig helt fin ut etter det vi kunne se!

Er enig at det er dårlig service å kun ville selge 4 stykker, men takk for tipsa. Skal fortelle han imorra om de sidene dere nevner og gi han tilbake litt håp!

Ellers gikk det utover forskjerm, bakskjerm og frontfanger. Hadde knekt av en del av fronten, og bak der lå intercooler røret men det tok heldigvis ikke skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...