albjorkl Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Selger min m3 spoiler. den er helt fette ny. aldri montert på bil, heller ikke lakkert. passer på e30. selges h.b.o 1500kr SNAREST!! mvh aleksander bjørklund.
albjorkl Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 bor i vardø/finnmark.. det er en helt vanlig m3 spoiler.. ikke lakkert, så den er hvit.. kan skaffe bilde om 20-30 min
albjorkl Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 Har bare lagt den på bagasjeroms luken.. ikke montert
børge Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 ska ikke ødelegge tråden men har du bry te å sende meg en pm med svar på et lite spørsmål..? hvor store er brock felgene dine?tar de oppi noen plass? så hjul buen bak så lite valsa ut.. (på forhand takk) SINNSYKT RÅTT!!
R.E.H Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 kan vel kanskje svare for han.. håper du ikke har noe imot d albjorkl! felgene er 8,5x17.. 215-45-17.. subber litt i humper! kanten på skjermen bak er brettet.. vi prøvde bare helt fort å valse bak når bilen tilhørte den gamle eieren.. en del valsa framme:D
albjorkl Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 kan vel kanskje svare for han.. håper du ikke har noe imot d albjorkl!felgene er 8,5x17.. 215-45-17.. subber litt i humper! kanten på skjermen bak er brettet.. vi prøvde bare helt fort å valse bak når bilen tilhørte den gamle eieren.. en del valsa framme:D neida, slettes ikke jeg har ikke merket at no subber borti ikke noen plasser.. kun litt forran på FULLT rattomslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå