Zap Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Nå har jeg fått på sommerhjul på bruksbilen e34, men når jeg går rundt bilen ser jeg at det er noe som ikke stemmer. Det ser ut som bakakselen sitter skjevt..... er det noen som har vært borti dette og kan si meg hva som har skjedd eller noe.... Jeg har ikke vært under bilene enda å sett noe på dette ettersom jeg ikke har tilgang til ett sted i ukene. Råd mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Åpne bagasjerommet, bøy vekk "interiøret" og se på toppen av begge demperne/tårnene. Ser du noe unormalt som at ene dempern stikker lengre opp enn den andre? Det kan være at du har et tårnlager som er gåen, og da ser bilen litt skeiv ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zap Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 Ok skal sjekke det. men tror vi snakker om forkjellig skjevhet her. hvis du tenker at karosseriet er plassert oppå understellet er det høyre bakhjul som er på linje med skjermbuen (på yttersiden) og venstre ligger inne i hjulbuen. Håper dette ga et bedre bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Forskjellig innpress på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zap Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 hehe hadde det vært så enkelt så nei det er likt innpress på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zap Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 Da var feilen lokalisert Det var både tårnlager og traversforingen på bakakselen. Delene er bestilt og bilen er 'friskemeldt' i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå