Gå til innhold

Angel Eyes ringene til GSbildeler..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bestilt Angel Eyes ringer fra gsbildeler.. sånn ettermonteringssett..

og sånn som jeg har forstått det skal de monteres på innsiden av innerglasset..

men d går jo ikke, de har jo større diameter enn innerglassene.. må eventuelt dele innerglass og ytterglass da....

noen andre som har montert sånne ? dårlige greier vertfall...

Skrevet

det er de ja.. ringene må monteres på utsiden av innerglasset, altså mellom innerglass og ytterglass.. og siden jeg med min coupe har lykter der innerglass og ytterglass sitter sammen og er limt, så må jeg enten skjære vekk limen og ta vekk ytterglasset, eller. skjærebort limen rundt de to innerglassene og ta vekk de.. så får jeg montert og satt på plass..

men, hva skal jeg gjøre?

viss jeg tar vekk ytterglasset blir det enkelt og montere ringene, men det er vikti at det blir tett og må få et pent resultat..

viss jeg tar bort ett og ett innerglass (altså bare glassene ikke plasten) så blir det vanskelig å montere, men ikke så synlig resultata, og det må ikke vere tett når jeg skal lime igjen..

noen forslag ?

de fleste sånne ettermonteringsringer setter man på innsiden av innerglasset, men her er ringene forstore så da vises de nesten ikke...

Skrevet

vet at d er en DIY her.. trodde d var så enkelt..

men han som har gjort d her har mindre ringer som passer i innerglassene.. det gjør ikke mine.. mine er så store at de må mellom innerglass og ytterglass for at man ska se de,, viss ikke blir de forstore sånn at de ikke syns..

selv om gsbildeler selger ringene til nettop e36.. men de passer ikke bak der..

men hva er lettest ? hvilken av de to måtene ? noen tips ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...