Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som topic sier. med ledningsnett, hjerne, gearkasse og mellomaksling.

skal være kvasskam, chip på den. nytt opphengslager og hardykobling. 3mnd siden register og strammehjul er skiftet. er grenrør på den også. motor gått litt over 200k gearkasse litt mindre. står i bil nå så kan prøves. svetter litt på bunnpanna og litt rundt topplokket men ikke mye, bruker minimalt med olje til og være m20 motor og bruker ikke kjølevann. da går jeg ned til h.b.o 6000,- uten grenrøret. det selges for seg selv.

Skrevet

Er nok flere her inne som har 24v i E30`r :x

Men bare til info, frakt sørover til eks oslo kommer på 3-4000,- med tollpost el nordcargo...

Og er lurt å ha med litt mer info, eks:

- årsmodel?

- motorstyring? motronick?

- hvilken kvasskam, chip å grenrør?

- komp, slitasje (kam) rådelager o.l.

Og er den nye prisen 250kr siden:

250kr=)

Btw: Du trenger deler av ledningsnettet ved 24v konvertering :wink:

Skrevet

nei var en annen ting. er motronic. motor er 87mod, går fint. ingenulyder og sånnt. motoren er i god stand. starter og går som ei kule. som du sier at jeg trenger deler av ledningsnettet så har jeg flere ledningsnett liggende så det er ikke d største problemet. vet ikke hvordan kam det er men og greenrøret er fra gs og chippen var fra et firma husker ikke navnet i farta.

Skrevet

kan selges i deler hvis jeg får kjøper på samtlige deler. men det blir billigere og kjøpe alt samlet.

motor med ledningsnett 5000,-

grenrør 3500,-

gearkasse 1200,-

mellomaksling med ny hardy kobling og opphegslager 500,-

  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...