Gå til innhold

Bensintyv

jensemann23
 Share

Anbefalte innlegg

Oppdaget etter å ha stått parkert et sted i 2 dager at en jævla faen har prøvd å stjele bensin fra meg. Hadde bare 15 liter på, så han har ikke klart å få ut noe:D

Men lokket var brutt opp, det vises noen skrujern-merker inne rundt skrulokket, men ingen skader. Men sentrallåsen virker ikke mer... (Den som låser tanklokket) Hvordan kommer jeg til den? Faen blir så forbanna, kan ikke folk kjøpe seg bensin selv? Står det så dårlig til i med folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Er vel helst de minste barna på tråsykkel som stjeler ventilhetter :wink:

Men noe av det frekkeste jeg har vært borti var for et par år siden da 728`a (delebilen min ennå var hel og jeg ikke hadde 745`en) stod på en parkeringsplass nylig avskiltet oppe på en parkeringsplass 200 meter fra huset vårt, der sto også en bil pappa har hatt i mange år, en chevy van G20 avskilta, også stod det en gul og sort E28 (bilcrossbil, nymalt) der, det disse barna hadde gjort var å ta steiner, så hadde de gått og tegna på chevy-van`en til pappa (riper altså) og stått å forsøkt å spyle vann med vannpistoler ned i tankene (de fikk de jo ikke opp da men) også hadde de skrapa av store flak av bilcrossbilen (E28 525`a) slik at orginalfargen kom frem.

De hadde begynt sånn smått å prøve å få opp tanklokket på 728`a og hadde heldigvis ikke gått igang med å ripe i den bilen (puh!) ettersom at naboen hadde sett de i vinduet, han hadde tatt de med ned på døra vår og sagt fra hva de hadde gjort, og da svarte de: "vi trodde bilene var i ubruk, så da var dette greit..?"

I allefall, foreldrene måtte betale et par tusen hver som erstatning for lakken på chevy-van`en til pappa ettersom den var lakkert med flere forskjellige farger fra tak til kanaler.

Et par år senere (de tok jeg ikke, men var sikkert noen venner av de samme barna) så hadde jeg en granada 2,3 GL stående på samme parkeringsplassen, det tok ikke lange tiden før merkene: Ford Granada 2,3 GL Automatic, som var i chrome forsvant fra bilen, det var jo igrunn ikke det jeg syns var verst for bilen var noe som skulle selges i deler en stund etterpå, men disse merkene lå knekte i flere biter på bakken under der de hadde stått! (altså ødelagt for å ødelegge)

Så har det forsvunnet et par ventilhetter fra meg også, har aldri opplevd at voksne har gjort noe, bortsett fra en mann i 30 årene som hadde vært å kikka under panseret på granadaen i 12 tiden på kvelden dagen før fordi han var intressert i deler!

Han sa han skulle sjekke om delene han skulle ha passet sa han, og vi avtalte han skulle ringe etter klokka 15:00 når jeg var ferdig på skolen, dette gjorde han ikke, og da jeg kom hjem så hadde han vært å brutt opp panseret på den (fant aldri noe merker noen steder på bilen, men panseret har han merkelig nok fått opp og lukket igjen!) også hadde han bare skrudd av termostathuset og stukket av uten så mye som å legge igjen en beskjed!

Jeg skjønte jo med engang hvem dette var (var en sjabby "granadaentusiast") vi ringte ham strax, ba ham komme på døra med penger for dette innen halvtimen hadde gått!

Skal love dere det tok IKKE lang tid før han ringte på døra, han så noe sammensunket der han sto og hadde masse kompiser i en liten småbil utenfor på veien sittende, så fikk han komme inn i gangen, der fikk han høre skjennepreken, og jeg forlangte 400 kroner for termostathuset som koster sånn 150kr NYTT eller noe slikt! :lol:

Han kunne sikkert fått det gratis eller for noen småpenger hadde han venta, men så sank han altså så dypt! SKAMMELIG!

Han sa at han kanskje var intressert i fremlyktene også (betale denne gangen altså..) så dro han, men han ringte aldri om de lyktene, så jeg holdt utkikk en stund etter dette ifall han skulle komme å hente mer "gratisdeler", men hørte aldri mer fra ham! :D

Alt dette er en GOD grunn til at jeg har 745`en stående KUN i garagen eller under verandraen intill huset, har aldri parkert den på parkeringsplassen der.

Ble langt dette, men ja: hadde et par historier å komme med som igrunn ikke høres så helt vettig ut :wink::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde innbrudd i gamle Jetta`n min for snart 3 år siden. Bilen sto rett utafor huset, knapt 1 meter fra stuevinduet mitt!!

Den lille ruta bakerst på bakdøra var knust, cd-spiller og alt av cd`er var vekk, samt diverse annet. men det verste var alt de ødela pga en spiller til en tusing og noen brente cd`er. Noen måneder tidligere hadde noen brutt seg inn i bagasjerommet og tømt ei 5 liters oljekanne over alt som lå der. Alt måtte naturligvis kastes. Jævla drittunger!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...