Blekkulf Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Hei, har kjøpt meg noen lakk bokser på fargerike i haugesund. Skal lakke en frontfanger, bankfanger og frontplate. Men er noe som står på boksen som gjør meg forvirret. Lurer på om den lakken jeg har kjøpt kun kan stå i hulla i 1 uke. Må sikkert vente lengre enn det pga tempraturen. Trenger hjelp snarest, fordi jeg må vite om jeg bare er nødt til og lakke eller det kan utsettes. Her ser dere hva som står på boksen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 der står att det er lakk du må lakke over med klarlakk. men de burde kryssa for lagringstid da. ring å hør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Som regel så kan de stå ei stund, så lenge de ikke blir utsatt for frost. Har noen bokser stående som jeg blanda for 2 år siden og de funker fint enda de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 Okey, baselakk som kan stå en stund da? Tror jeg har blanda litt siden det står "Acryl lakk Begrenset lagringstid ca. 1 uke" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå