Nisse Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 er jævla gira på oz cevez felger eller ac schnitzer type3 R felger i 18" nokon her som kan veit eller kan hjelpe meg med kor eg får tak i disse??? rekner med dei fleste veit korleis felgene ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dehghan Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Vet om et par tøffe, Ac schnitzer look alike, vet ikke om du liker dem, men jeg synes de er litt tøffe da, litt kant på de og så. http://www.eiker.no/Default.asp?ItemID=1108 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 jo da, går an disse, men blir det noe kant med 8,5 18 ska tru?? veit ik om de andre felga eg nevnte i forrige innlegg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Heisann, OZ ceres mener du vel??? Disse er utgått av produksjon, så brukte er eneste alternativ... Men disse felgene må beregne valsing av hjulbuer, da de er en fet kant..... Og personlig synes jeg disse er de feiteste felgene som er å oppdrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dehghan Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Nei, desverre, har sjekka litt, men skal si ifra hvis jeg kommer over noe, så skal du få en link. Men blir nok noe fet kant på de RH felgene og ja. Kunne jo kanskje tatt 9,5" bak eller noe? Tror det hadde gjort seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 jepp.litt feilskriving her dei felgane e berre heilt sjukt feite på e36, å skal heller ofre peng og skjermbuer for å få plass til dei om eg hadde fått tak i ingen som har lyst til selge vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Jeg har handlet felger en annen plass så det ligger 4 stk oz ceres i stvg som er til salgs. Husker ikke om han sendte.Var og så på de og de var hele og pene. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=45899 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå