Christopher R Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Gjør din cab om til en nydelig coupè når det er dårlig vær Jeg selger herved min hardtop til e30 cab. Fremstår som strøken. Har stått lagret innendørs i alle år. Lyst taktrekk på innsiden, noe som gir mye lysere atmosfære i coupè'en enn med kalesjen. Isolerer støy slik at bilen blir mer lydtett en vanlig e30 med ståltak. Hardtop"en gjør mye med utseendet på bilen i tillegg. Taket produseres ikke lenger og kan derfor ikke lenger kjøpes nytt. Taket er originalt fra BMW. Varmetråder i bakruten som får strøm via festeboltene. Disse er enormt etterspurte da de ikke lenger produseres. Nypris var visst nok mer enn 25 000kr. Fargen er sort, kan behandles med silikon for å få en mørkere sortfarge. SOLGT!!!! Pris : 7990 kr ferdig prutet. Må hentes i Oslo. KAN leveres i Bergen. PS!!!! Bilen følger IKKE med, har fått rimelig mage telefoner med spørsmål om hvorfor jeg selger BILEN så billig, jeg selger IKKE bilen men taket som står på. MVH Christopher Ramsdal TFL: 47 60 56 78 chr_ramsdal@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher R Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Ny pris på hartop'en, trenger penger. Den står i Oslo for dere som evt vil se på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher R Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2007 B.U.M.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko_e30 Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 jeg kunne tenkt meg den jeg ass. hvordan er dette å montere da? må vell skru av den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilzkin 86' Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 jeg kunne tenkt meg den jeg ass. hvordan er dette å montere da? må vell skru av den andre? Good thinking Sherlock... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 jeg kunne tenkt meg den jeg ass. hvordan er dette å montere da? må vell skru av den andre? Good thinking Sherlock... Vet ikke helt hvem som er Sherlock her, men er det ikke vanlig at denne bare settes rett på bilen med cab'en nedslått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher R Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Hardtop'en settes rett på bilen (tar 20 sec) når stofftaket er nede. Ingenting skal skrues av. Det er huller til boltene på taket rett ved de sorte vippedekslene på hver side. Ring meg på 47 60 56 78 da, hvis du kunne tenke deg den. MVH Christopher R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher R Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Selges nå for 7990kr ved hurtig avgjørelse pga flytting!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher R Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Hardtop'en er solgt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå