Lex-Talionis Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Utrolig pen cab selges.. mye påkostet, bla: justerbart senkesett,9"*16 felger,valsa skjermbuer,ny lakk,m3 vinge,full styling +++ litt slitt innvendig. mangler et par lister og er sprekk i sete bak. er en sprekk i taket men har limt dette på beste måte. koster 6000,- med ferdig montert tak. bilen er eu godkjent for 2 uker siden og det er byttet mange slitedeler på den. bremser,hjul lager,endeledd og div er nytt. bilen har servo,elektriske ruter og skinn interiør. bilen har 325 motor og understell. men chassi er 320. Selges kr 55 000. send sms på 98089036 da jeg ikke har mulighet til å prate i mobil så ofte. http://img67.imageshack.us/my.php?image=dsc00245sn77.imageshack.us/img67/2668/dsc00245sn7.th.jpg[/img.jpg]http://img6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Pen bil:) lykke til med salg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Har en bror som er på jakt etter bil i den pris kategorien. Det som er mest interessant for han er e30 cab eller e36 318is. Ser det er gjort endel med bilen din så jeg lurer på om alt er godkjent? spesiellt motorombyggingen, min bror er ikke så bilkyndig, og jeg vil helst slippe å måtte bale med noe greier på en bil han kjøper. Hva ver status på kalesjen, en limt sprekk sier du, hvor i kalesjen er det, og bør den byttes? Siden han skal bruke denne på vinteren, hvordan vil det gå med tanke på den kalesjen, bør han vurdere hard top?? Ellers hadde noen fler bilder vært fint. send til Egil.sandvik@gmail.com om du har noen. Hvor i landet befinner du deg forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg