Margarus Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 temp måler funker ikke samt speedo meter å forbruks måleren virker ikke. vis jeg slår litt på dashborde så hopper speedo nåla litt opp.. er det instrument som er gåend.? har prøvd å rikle litt bak i sensoren i bakakseln.. samt kjøleveske lyset oppi take lyser men det er fult med vann ! enting til.. var på bmw verksted for å få di til å resette service lysene. men han plugga i denne testeren men han fikk ikke kontakt..pga ett batteri bak speedo.. er dette noe å bytte ? isåfall hvordan får jeg ut speedometer ?
Annesh Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 hallo... har hvertfall samme problem med min e34.. mitt speedometer funker som regel ikke om morran, men hopper inn etterhvert. dette tror jeg skyldes dårlig kontakt inne i selve boksen. Derimot fungerer alltid rpm og forbruksnål uanhebgig av S.meter.. tror det lønner seg å ta ut boksen og finne frem loddebolt og kontaktpray hehe.. Skal denne tas ut må nok rattet fjernes først..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå