Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.. Ringte i går til AutoZ for å spørre om hvor dette filteret sitter. Kan konstantere at jeg har dette filteret da jeg har AC. Leste så litt i haynes boka mi uten hell om hvor dette var, men i følge AutoZ var det inn mot varmeregisteret til venstre under hanskerommet.. der fant jeg bare masse ledninger, en AC enhet og noen spjeld og vajere. fant om ikke annet en gul/gjennomsiktig firkantet boks som var trykt inn nederst under registeret og panelet under cd spilleren der.. Denne var alt for vrien å få ut, men må tenke meg at dette ikke kan være så utrolig vanskelig å bytte. Dette filteret skal jo byttes ganske ofte.. kan noen være så snill å hjelpe meg??? Hilsen Anders

Posted

Den skal ikke løstnes av den grun hvis du ikke får det helt tett igjen vil kondens vannet renne inn i bilen istede for ut gjennom dreneringen.

Posted

ok.. ja,jeg klarte selvfølgelig å åpne dette dekselet..( før jeg leste diyen) traff da en AC enhet tror jeg ja.. Men får vel bare skrudd det på igjen ordentlig... Takk for alle tips :D