steinar84 Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 jeg har en e36 318is vurderer, eller skal ha nye/brukte felger. men har lyst på noen med kant 17-18" lurer på hvilke felger jeg kan sette på den uten å måtte modifisere hjulbuer og slik. bilen er senket 80/40 eller noe slik men det kan justeres opp.. noen som har en tanke om hvilke felger jeg kan velge. eller eventuelt har noen og selge meg? haster litt.. "5o" og jeg er ganske enig i at det ikke tar seg ut å kjøre med piggdekk lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Skal du ha felger til e36 med stor kant må du modifisere skjermene nesten uansett..da må du ned i innpress, og felgene stikker lengre ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 ja det blir minimalt me kant dersom du ikke vill modde hjulbuene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 er det mye som skal til da for å få på 5serie felger? noen som kjører skammlavt og med store kantehjul? vist jeg ser bort i fra kantehjul da. noen som har noen forslag til kledelige hjul? eventuelt har å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 5 serie felger pleier og variere fra inpress 10 til rundt om 18-20 da i 10" bredde vell og merke... så du må uanz regne me en del valsing på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 tenkte jeg skulle prøve å unngå det. biltrangsynet er vel ikke så glad for at jeg endrer impresset så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 who cares om de ikke liker det, hvor ofte blir du stoppet liksom? blir du stoppet, er det bare og kjøre inn på vinterhjul på visning funket fint det i min tid da jeg hadde 10x17" et 18 på kun valsa hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 sant nok. får se hva jeg finner på. kan vær det blir rette felger da.. blir vel et par tusen for å få valsa buene i tilleg til at jeg må ha meg nye felger blir litt for mye penger nå. nett. kjøpt leilighet og har allt formye utgifter der. har veldig lite lyst å sette på de felgen jeg har 18" momo ettellerannet. ser ut som store kapsler. mens du driver å svarer. rh registrering er det stavanger/sandnes orådet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 RH er Rogaland, Sandnes/Stavanger-området ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå