efjeldse Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 har tatt opp dette noen ganger, men ikke kommet noen vei. "bjella" på kjørecomputern min maser i et sett.. før var det etter ca en times kjøring den begynte, men i dag starta den plutselig uten at bilen gikk, og stoppa ikke før jeg kobla av batteriet.... Batteriet var utkoblet i godt over en time, og kjørecomputeren ble nullstillt.. Når jeg satte på batteripolen igjen, starta lyden også Jeg tok ut begge sikringene til kjørecomputeren, men det hjalp heller ikke :/ Så fant jet en sikring som visstnok var til tempmåler/kjørecomputer (?) Tok ut denne, og stille ble det.. Husker ikke hvilken sikring nr det var, men kan finne ut om det er nødvendig Hva kan være feil?
efjeldse Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 Sikringen jeg tok ut er nr 31. Er ikke så veldig stødig på tysk, så kan noen fortelle meg hvilke komponenter som er koblet på denne kretsen? Etter at jeg tok ut sikringen, varsler den ikke om at jeg har glemt lysbryter lenger.. :/ Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå