Oscillo Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Bimmern skal være godkjent innen utgangen av august, men jeg tenkte å kjøre den gjennom en kontroll i løpet av mai for å se om det er mye som må utbedres. Er det noen som vet om et bra verksted i nærheten av Horten som ikke henger seg opp i alt av småfeil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Jeg anbefaler Bilspesialisten på Svinevoll. Var der med 316'en og andre biler, etter tips fra en kollega. Stedet ser litt shabby ut men folka der er veldig hyggelige, og ikke så pirkete som andre steder. De fant noen småfeil på bilen min men isteden for å sende meg avgårde med lista med feil så hjalp han meg med å utbedre de isteden, free of charge. Annet eksempel: var noe måling på eksosen som var så og så mye utenom normalen, som egentlig skulle være feil, men isteden så ruset han bilen varm(noen den ikke var fra før) og da var viste målingene med en gang noe annet og det ble godkjent, i motsetning til et annet sted jeg var med bilen og fikk feil. Stedet ligger bak shell stasjonen du får på høyre side når du kjøre oppover. Prisen er vel ca 400 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drdiablo10 Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 ville satset på biltilsynet, de finner bare de feilene som er, ikke sånne små unødvendige feil som et bilverksted kan finne på for og forhåpentlig vis tjene ekstra penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Husk at det ikke nødvendigvis er smart å publisere informasjon om snille bilverksteder - de risikerer at noen som leser dette kan gi de en real smekk på lanken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Skjønner Gunnar, du må gjerne slette mitt forrige innlegg så unngår vi det iallefall. Til info så mente jeg ikke at de ikke fulgte lover og regler, bare at de var litt flinkere til å bistå med å få rettet opp feil enn å bare sende personen som skal godkjenne avgårde med lista med feil. Men som sagt, slett gjerne innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 husk at det er viktig å få en grundig sjekk også! det er bra at de er pirkete ,på ENKELTE ting! de gjør det for å bedre sikkerheten og det er fint de finner de feilene som er. men det er som sagt ting som ikke har betydning men som de henger seg opp i likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscillo Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 Tanken min var mest å unngå korrupte verksteder og heller finne et verksted som hjelper meg å få bilen godkjent uten å dikte opp feil som ikke finnes. Når kontrollen i seg selv er såpass billig, så må det jo fort være fristende å legge inn et par dyre reparasjoner i lista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå