Dudster Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 Ønsker å selge mine kjære ASA ZR2 felger. Kjøpte dem hos Sharif i juli i fjor. Hadde en langtur nedover Europa med dem, kjørte dem ca 15.000 før det ble vinter. Eier en Z3 1.8 1996. så passer på den. Boltsirkel er 5-120, aner ikke hva senterhullet er, passer på Z3 iallefall uten foringsring. Felgene er 8,5" brede, ET 35. Dekkene er 235x35x19, tror de heter Nankang NS2. Så, felgene er ikke uten skader. Greide å kjøre oppå en granitt fortauskant i høst og fikk en bulk i leppa på begge felgene på høyre side. I tillegg ble det noen småhakk i høyre framfelg. Så har venstre bakfelk fått tre " flat spots " på innsiden som førte til at dekket slapp luften og ble ødelagt. Den fjerde felgen er plettfri. Har vedlagt linker til bilder av felgene i HQ, 1024x768 slik at alle kan se tilstanden, ønsker ikke å lure noen. Har funnet ut at 19" er litt for voldsomt for min kjørestil, så vil satse på 17 eller 18" fra nå av. Gav 15.000 for settet i fjor. Ønsket pris er 5000++ iallefall. Da er jeg halveis på vei til nye felger. Kan også sweete dealen med 4 nye 16" felger, kjørt en uke. 16x7", ET 42. Lar dette gå billig, kjører piggdekk ennå og det er ikke så kult. Gi bud!!!
john920 Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 intresert i å bytte med M5 felger? er et lite hak i ene felgen etter at jeg var uheldig i høst. er ubetydelig i grunn. koster 500kr å rette det. var å fikk tatt en test på om di var helt runne å der fikk jeg grønnt lys. felgene er strøkne utenom det ene hakket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå