Gå til innhold

Hva synes dere om denne prisen?

geddi
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått et tilbud fra en bilforhandler her i Bergen på en 2002 mod. 318 Ci. Noen facts:

1) Gått ca.55000 km

2) Aut. klima

3) Ikke sportsseter og ikke skinn

4) Ikke multifunksjonsratt

5) 17" sommerfelger og 15" vinterfelger

Pris: kr.225000,- + årsavgift + omreg.

Jeg anser 18" eller 19" sommerfelger som et must slik at prisen fort nærmer seg kr.250000,-.

Er dette en ok pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyrt. for den prisen får du en fin 320 coupe.... et eller to år eldre riktignok, men trur det er et smartere kjøp. Skal jo selge denne bilen en gang også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger!

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre :?

dyrt. for den prisen får du en fin 320 coupe.... et eller to år eldre riktignok, men trur det er et smartere kjøp. Skal jo selge denne bilen en gang også..

Jeg er helt enig iskald, men de er ofte rullet over 100.000 km og da må man jo til å bytte en hel del med slitedeler og det koster jo skjorta :cry:

Vanskelig avgjørelse ](*,)

Noen flere synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren er ikke problemet her, det er det mangelen på utstyr som er. E46 coupe bør ha det meste av utstyr, og da spesielt sportsinteriør!

Og at man må skifte så mye slitedeler når bilen har rundet 100Tkm?? Hvor har du det fra? De fleste slitedelene på E46 må stort sett byttes før de har rullet 100Tkm :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og at man må skifte så mye slitedeler når bilen har rundet 100Tkm?? Hvor har du det fra? De fleste slitedelene på E46 må stort sett byttes før de har rullet 100Tkm :wink:

Tja, si det :D Er vel ikke så lenge igjen før man må begynne å bytte slitedeler på hjuloppheng(stab.stag, drivledd osv.), støtdempere, clutch osv.

Eller tar jeg feil? Har egentlig ikke så mye peiling på det mekaniske på biler. Fint om noen som har peiling kan uttale seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare handle min bil det :P Har alt tenkelig utstyr i bilen jeg :) Men du ville ha bilder av Interiøret, har hatt litt vanskelig for å få tatt det for tia.. Men er Svart skinn sportinteriør da..

Har vurdert å legge inn et bud på bilen din ja :D

Men vil helst ha manuelt gir. Villi....har du fikset opphengskuler, skiltlys etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...