Quattrokiller Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Jeg skal til tyskland i dag og kjører forbi Gøteborg. Det er en fyr der som selger koppholdere til E-46. De koster 100 kr hvis jeg kjøper mer enn 10. Skal jeg kjøpe noen for å ta med på banetreffet?? Jeg drar nå, send SMS hvis noen er interessert. 99 70 91 61. PS: Jeg tjener ingen ting på dette, derfor legger jeg det ikke under kjøp/salg. http://www.blocket.se/vi/7791708.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Huff, jeg trodde du visste bedre. Man skal ikke spise og drikke mens man kjører BMW! Man kjører fort og effektivt fra A til B og inntar et kort måltid mens man fyller bensin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Huff, jeg trodde du visste bedre. Man skal ikke spise og drikke mens man kjører BMW! Man kjører fort og effektivt fra A til B og inntar et kort måltid mens man fyller bensin! Her hvor jeg bor går trafikken såpass sakte at man uten problemer kan innta en tre-retters på vei hjem fra jobb. Og da må man selvfølgelig ha koppholder. Men det som er ganske tullete er jo at den ene koppholderen stort sett gjemmer seg under midtarmlenet. Og så lenge den ikke er i bruk som koppholder så samler det seg bare masse annet skrot oppi der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Kan man sette brusflasker i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå