///Martin Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 BMW-treff i Ålesund 1.Mai!! Ved Bingsa der det var i fjord!.. Bare å møte opp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 Noen som har et klokkeslett for oppmøte??????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Jeg er interessert ! noen få fatt i dette klokkeslettet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Vårtreff 2007 Vi gjentar suksessen fra i fjor og arrangerer treffet i år også på Ålesund Motorstadion i Olsvika. Her har vi fått låne bane og fasiliteter med NAF Motorsport avd. Ålesund. Vi samles fra kl. 1200. Vi vil stille ut alle bilene som møter opp. Som tidligere år vil vi arrangere Autoslalom fra kl. 1300. Det blir påmeldingfrist kl. 1230. De tre beste i hver klasse (2-klasser, 3-serie/og mindre og 5-serie/og større). Påmeldingsavgift kr. 50,- Kl. 1600 kjører vi felles kortesje via Fjellstua (fotografering) og til sentrum. For de som ønsker det, avslutter vi med en felles matbit på Peppes Pizza i sentrum! VEL MØTT til en innholdsrik BMW dag! Med vennlig hilsen BMW CCN Møre og Romsdal Styret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kk Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Jeg stiller opp! Hadde ikke vært lurt å finne en annen plass enn fjellstua da? Vart så kaotisk der oppe i fjord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Jeg stiller opp! Hadde ikke vært lurt å finne en annen plass enn fjellstua da? Vart så kaotisk der oppe i fjord. Enig i det. Jævlig trangt var det, men det gikk da på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Jeg tror jeg sliter litt på de buss-dumpene som er oppover der, men får vel bare bite sammen tenna og prøve ! kan jo evt. kjøre opp vinduene, sette på høy musikk og holde 50km/t oppover da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 Off off off... Klarer ikke få "ferdi" M3`n til tirsdag Nedtur!! Var sikker på at jeg skulle rekke d... Men får vell bare låne bimmern til fadern da å stille opp i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Er desverre på jobb..... jæv...bittert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 1. mai.. huff.. må jobbe jeg også.. fra 12 - 17.. VELDI bra beregna.. argh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Skulle gjerne vert der, men mangler en registrert BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Hehe.. alle har sine skjebner.. kommer vel flere treff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Fikk fri:) Så da blir det treff.. tenkte å ta me kamera å filme litt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 Det gikk til h med det treffet ja.. Sesongstart imorgen så jeg må spille kamp Ja folk får bare ta masse bilder å slege ut her etterpå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Jeg har tatt noen bilder Sol og skyfri himmel, masse pene biler Noen som var der som vet om hvordan det gikk med E39 M5 som pløyde torva under autoslalomen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå