Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vårtreff 2007

Vi gjentar suksessen fra i fjor og arrangerer treffet i år også på Ålesund Motorstadion i Olsvika. Her har vi fått låne bane og fasiliteter med NAF Motorsport avd. Ålesund.

Vi samles fra kl. 1200. Vi vil stille ut alle bilene som møter opp.

Som tidligere år vil vi arrangere Autoslalom fra kl. 1300. Det blir påmeldingfrist kl. 1230. De tre beste i hver klasse (2-klasser, 3-serie/og mindre og 5-serie/og større). Påmeldingsavgift kr. 50,-

Kl. 1600 kjører vi felles kortesje via Fjellstua (fotografering) og til sentrum. For de som ønsker det, avslutter vi med en felles matbit på Peppes Pizza i sentrum!

VEL MØTT til en innholdsrik BMW dag!

Med vennlig hilsen

BMW CCN Møre og Romsdal

Styret

Skrevet

Jeg stiller opp! 8) Hadde ikke vært lurt å finne en annen plass enn fjellstua da? Vart så kaotisk der oppe i fjord.

Skrevet
Jeg stiller opp! 8) Hadde ikke vært lurt å finne en annen plass enn fjellstua da? Vart så kaotisk der oppe i fjord.

Enig i det. Jævlig trangt var det, men det gikk da på en måte :D

Skrevet

Jeg tror jeg sliter litt på de buss-dumpene som er oppover der, men får vel bare bite sammen tenna og prøve ! :)

kan jo evt. kjøre opp vinduene, sette på høy musikk og holde 50km/t oppover da :P

Skrevet

Off off off... Klarer ikke få "ferdi" M3`n til tirsdag :( Nedtur!! Var sikker på at jeg skulle rekke d... Men får vell bare låne bimmern til fadern da å stille opp i den :)

Skrevet

1. mai.. huff.. må jobbe jeg også.. fra 12 - 17.. VELDI bra beregna.. argh..

Skrevet

Hehe.. alle har sine skjebner.. kommer vel flere treff..

Skrevet

Fikk fri:) Så da blir det treff.. tenkte å ta me kamera å filme litt:p

Skrevet

Jeg har tatt noen bilder :D

01052007061.jpg

01052007029.jpg

01052007032.jpg

01052007031.jpg

01052007030.jpg

01052007078.jpg

01052007071.jpg

01052007075.jpg

Sol og skyfri himmel, masse pene biler :)

Noen som var der som vet om hvordan det gikk med E39 M5 som pløyde torva under autoslalomen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...