Gå til innhold

E39 523i Merkelig elektronikk-fjusk

trex
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skrev i innlegg http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=47903 om at min 523i plutselig begynte å fjuske, og fikk gode råd om veivsensor. For å begynne før det, så sluttet justeringen på mitt venstre speil å fungere litt før jul 2006 og har ikke fungert siden.

Når bilen så begynte å fjuske i helga som var, begynte speilet å fungere igjen. Helt uten noe inngripen fra min sin side. Og det er jo bra at det fungerte igjen. Da det gjelder motorfjusket, var det borte når jeg skulle kjøre bilen i går kveld. Ingen antydning til noe fjusk, og motoren startet etter en runde, slik det skal være. Nå kommer det rare, jo, at nå fungerer ikke speilet lengre.

Noen som ser noen sammeheng eller vet hvorfor dette har skjedd? Regner med at dette er en elektronikknøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt forslag det. Sjekket i stad, og det lå på 12,2 ca... Og det burde være nok det. Sjekket også da bilen gikk, og da var det 14,1 ca... Så tror nok at det er i orden.

kan det være at det henger igjen feilkoder eller lignende som gjør at f.eks. speilene ikke fungerer igjen før de evt. feilkodene resettes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...