trex Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Hei! Jeg skrev i innlegg http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=47903 om at min 523i plutselig begynte å fjuske, og fikk gode råd om veivsensor. For å begynne før det, så sluttet justeringen på mitt venstre speil å fungere litt før jul 2006 og har ikke fungert siden. Når bilen så begynte å fjuske i helga som var, begynte speilet å fungere igjen. Helt uten noe inngripen fra min sin side. Og det er jo bra at det fungerte igjen. Da det gjelder motorfjusket, var det borte når jeg skulle kjøre bilen i går kveld. Ingen antydning til noe fjusk, og motoren startet etter en runde, slik det skal være. Nå kommer det rare, jo, at nå fungerer ikke speilet lengre. Noen som ser noen sammeheng eller vet hvorfor dette har skjedd? Regner med at dette er en elektronikknøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 slike ting kan forekomme når batteriet begynner å bli dårlig,sentrallåser begynner å gå tregt osv..Selv om det virker som det er nok strøm så lønner det seg å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trex Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 Godt forslag det. Sjekket i stad, og det lå på 12,2 ca... Og det burde være nok det. Sjekket også da bilen gikk, og da var det 14,1 ca... Så tror nok at det er i orden. kan det være at det henger igjen feilkoder eller lignende som gjør at f.eks. speilene ikke fungerer igjen før de evt. feilkodene resettes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 sier lite om kapasiteten på batteriet oim spenninga er 12V. ta å stikk innom et verksted som måler syra på batteriet. det kan ha lav AH. det er det som avgjør hvor mye det tåler før spenningen faller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå