Willersrud Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Har følgende til e36: Servopumpe Deksler og trekk ut og innvendig til bakasjeluke coupe/cab Og til E30: Komplett vindusviksermotor med deksler og viskere:) Komplett Aircondition / Klima Komplett ledningsnett med sentralås, driver tenning og dør +bagasje sylindere med nøkkel. komplett med skruer og fester til en 4 dørs sedan, passer også touring uten om den til bagsjen. El vinduer foran fra en Touring, passer også sedan 4dør Karroseri: E30 Komplett forstilling til 318 og 325 Tak med takluke til en coupe e30 Har det meste av dører til e30, par pansere og bakluker med mtech 1 og 2 spoilere. Bare spør om du trenger noe.. har mye rart i garasjen.
325icab_88 Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 hvordan er det å montere aircondition i en E30 som ikke har det originalt? alt følger med?
-Anders- Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Har ikke interiør biter til e36 coupe? Diverse plastdeler..
cornelius Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Du har ikke bakluke til touring? Er det fordører til touring du har på "høyreside", evnt stand?
Willersrud Skrevet April 26, 2007 Forfatter Skrevet April 26, 2007 hvordan er det å montere aircondition i en E30 som ikke har det originalt? alt følger med? Det skal være og bare montere tror jeg. men har ikke bryteren da, det er det eneste som ikke følger med. radiator og alt annet følger med
Willersrud Skrevet April 26, 2007 Forfatter Skrevet April 26, 2007 Du har ikke bakluke til touring? Er det fordører til touring du har på "høyreside", evnt stand? Bakluke har jeg ikke.., har fordør høyre side i bra stand i svart eller sølv er vel diamantswarz og lachsilber
Willersrud Skrevet April 26, 2007 Forfatter Skrevet April 26, 2007 prisen på dette a? Vil ha 2000 for alt.. er foresten med sånne luft kanaler og sånne ting og, vet ikke om det er forskjellig men:)
Willersrud Skrevet April 26, 2007 Forfatter Skrevet April 26, 2007 Har ikke interiør biter til e36 coupe? Diverse plastdeler.. Spørs litt hva du skal ha?
325icab_88 Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 okay når jeg tenker meg om så har jeg vel egentlig ikke bruk for det i en cab men alltids kjekt med ekstrautstyr
Willersrud Skrevet April 26, 2007 Forfatter Skrevet April 26, 2007 okay når jeg tenker meg om så har jeg vel egentlig ikke bruk for det i en cab men alltids kjekt med ekstrautstyr Er det noen upris synes du ?.. hehe, er jo kjekt og ha i en cab det:) hehe
325icab_88 Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 neinei for all del prisen er fin den Men orker ikke tanken på å hive ut dash og alt igjen
Willersrud Skrevet April 26, 2007 Forfatter Skrevet April 26, 2007 neinei for all del prisen er fin den Men orker ikke tanken på å hive ut dash og alt igjen hehe, det kan jeg skjønne.. nei jeg tenkte det samme selv, men det er faktisk ikke så mye jobb, bare ut med spedo og hanskerom og den styringa i midten er jo muttere bak og så de festene på hver side så er den ute:) overasket over hvor lite jobb det var... men såklart var jo et tiltak og begynne:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå