Willersrud Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Skrevet Juni 24, 2007 har du m-tech 2 vinge og facelift front? Desverre ikke nå lenger
Stilzkin 86' Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Til sølvgrå e30? Trenger også v. frem og bakdør fra originalt sølvgrå 4-dørs e30 Har du noe av dette..?
Willersrud Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Skrevet Juli 20, 2007 Har du komplett ledningsnett? med sikrings box? har fra en 318i 1986 modell, men ikke motorledningsnettet da
Willersrud Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Skrevet Juli 20, 2007 Til sølvgrå e30?Trenger også v. frem og bakdør fra originalt sølvgrå 4-dørs e30 Har du noe av dette..? Har Venstre framdør fra 4 dørs, og v bakdør til 4 dørs. Den v. framme har jeg i sølvgrå men v. bak har jeg delfin grå eller noe.
D.Toft Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 har du rustfrie dører i E30 coupe? sender du til bergen?
Willersrud Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Skrevet Juli 22, 2007 har du rustfrie dører i E30 coupe? sender du til bergen? Det er det dårlig med. hør med R.T.S her på forumet, han har muligens
Brættis Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Ble vindusheisene solgt? Jeg askulle gjerne hatt kun stålplaten på yttersiden av alle 4 dørene. Altså det du polerer når du tar en vanlig puss av bilen... ikke hele døren. Selger du det? Farge kommer self. på det samme. (Må skjeres av resten av døren...)
Willersrud Skrevet August 11, 2007 Forfatter Skrevet August 11, 2007 Ble vindusheisene solgt? Jeg askulle gjerne hatt kun stålplaten på yttersiden av alle 4 dørene. Altså det du polerer når du tar en vanlig puss av bilen... ikke hele døren. Selger du det? Farge kommer self. på det samme. (Må skjeres av resten av døren...) egentlig ingen som ble solgt. litt usikker på hva du mener, men hvorfor ikke hele døren? du kan få de rimelig egentlig hehe. send meg en pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå