jayteee Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 har bestilt diverse utsyr til å bygge turbo i min e36 fra ebay, en brøkdel av prisen her:) ca 1300 for en turbomanifold ferdig levert, ca samme pris på intercooler:) http://search.ebay.com/search/search.dl ... &save=Save Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 kansje en fordel å se om dem shipper til norge da. pluss at du får hva man betaler for. hørt mye rart om ebay turboer gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 jeg trur jeg ville ha kjøpt turbo av noen her i landet i steden for og kjøpe fra ebay, selv om du sparer en brøkdel av prisen. men for all del du kan være heldig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Har bestilt mye til bilen på ebay, men man må ta sine forhåndsregler. Bilen min er faktisk uttsyrt med kina-turbo nå, får bare håpe den ikke går i fillebiter å raser motoren. om den går til h... er ikke så farlig. Manifoilen kan være dårlig og sprekke, men mange er ikke det. Men du sparer jo også masse penger på å handle deg en "skikkelig" turbo "over there" også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 nolimitmotorsport.com har kvalitets turboer og dyser mm til bra pris. Dollarkursen er bra for oss Er keen på å teste ut ebay produkter selv, spesielt disse beryktede SSA turboene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jayteee Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 du får det meste sendt til norge, har ikke bestilt turbo her, men resten av det som trengs finnes jo her.... manifoild til 1300 levert eller 149dollar pluss 75 i porto er dritbillig skulle jeg kjøpt dette av gs-bildeler ville d sikkert kosta 5000:) fant også vanlig rustfri manifoild til under 200 dollar:) så sender de for det meste utstyret i løpet av en dag... skal skrive mer når rørene, intercooleren og manifoilden er kommet... m3 speil med lys kosta meg bare kr 400 ferdig levert, pris hos gs=4000!!!! gidder ikke bruke 4000 på speil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 husk MVA da;) Oddis: hørt noe mer om kvaliteten til SSA er blitt bedre. jeg styrte konsekvent unna å la på noen dollar. Sjekket kursen i sta å den er i 5,7!! bare å handle, jeg handler alltid når det er "dyrt" tydeligvis. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jayteee Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 jeg ber selgeren sette verdien til 30 dollar og merke pakken med "steal piping" en kompis har ikke fått stoppet noen av de siste og alle 15 pakkene fra usa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 De kan åpne pakken alikevel Men som regel så gjør dem ikke det. Du bør revurdere hvordan du uttaler innholdet på pakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå