Dirty Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Fikk en SMS igår! tenkte å si videre vis andre folk har tenkt seg turen. jeg skal iallefall ta meg en tur!. NÅ til lørdag braker det løs på\ved vigelandstua.Biltreff kl 1500 og kl 1800 starterafterparty med fest\disco, og konserter for de over 18år (100kr) det blir utlodding av bilstereorodukter, offisielt db-drag. konsert med svein lindland show, og konert med deafmazjiin, bilvask md bikini babes og badeshow på scenen på kvelden.dra med folk og kom ps dont drink and drive. tror de kan bli litt fet! så kom de som har lyst eller tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Det skal være treff i Eiken også har jeg hørt. Men regner ikke med det er bilvask med bikini babes der, så valget er lett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 Hvem går på treff i Eiken er jo faen så langt opp i heia hehe! og er bare folk fra intreagderrånekubb der hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Du må ikke mobbe folkene i IARK! Blir det noe liv på Vigeland da? Er jo i det minste en fin rundkjøring der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 vigeland i vennesla eller utenfor mandal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 utenfor Mandal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 Var det noen som var på treffet eller? jeg var der! men faen når ei skikkelig feit ekkel fleskeberg skulle vaske bil WÆÆÆ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 jeg var jo der da var til å med å reprensentrerte for CustomCars, jeg måtte opp på senen å ta i mot første premien for bmw x5 som var der , hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Jeg var der også Var jævli moro ihvertfall Ødela litt når de babesene kom å skulle vaske.. Men Ad|os var mange som var ute å testa rund kjøringa der hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå