Gå til innhold

pris på toppakning og overhaling av topp på compact 316 e-36

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei vurderer å kjøpe en compact som toppakningen har ryki på, er dette ett skummet kjøp? hvor mye vil det koste for en overhaling av toppen og en ny toppakning

har en som gjør jobben billig for meg.

Skrevet

først bør du være j***** sikker på at det er pakningen som har gått å ikke selve toppen..

Når det er sagt vil en sånn jobb koste deg endel.. Planing av skeiv topp er greitt.. Bør du kunne få for en 1000-lapp.. Men montering av ny toppakning tror jeg ikke du får noe verksted til å gjøre under 10 000.. Er MASSE jobb. av med manifolder osv.. Men det er ikke en jobb du bør prøve deg på sjøl heller for du trenger endel spesial verktøy. Du trenger torx pipe, momentnøkkel, og helst også verktøy til å låse svinghjul og kammer. (Du må ta ut kammer og ventiler når du skal høvle toppen), Så at du bruker en 15 timer om du ikke har gjort det før tror jeg nok sikkert..

Mener å ha hørt at en utgangspris på dette er ca 15 000, men siden du har "en som gjør dette billig" så kan jeg opplyse om at prisen på nytt slipesett (alle pakninger i toppen) er ca 2000 fra KOED.dk og som sagt, høvling, rundt 1000 lappen... Så kommer verktøy til han karen "din" i tillegg

Skrevet

visst du kun skal ha slipesett og planing av topp å en kjenning av deg gjør det kan det ikke komme på over 5000 vel? Spør hvor dyr han som gjør det er og om noen ventiler er gått til H.. Alt i alt hvor mye tror du at du må gjøre med toppen??

Skrevet
visst du kun skal ha slipesett og planing av topp å en kjenning av deg gjør det kan det ikke komme på over 5000 vel? Spør hvor dyr han som gjør det er og om noen ventiler er gått til H.. Alt i alt hvor mye tror du at du må gjøre med toppen??

enig i det.. men avslaget på prisen på bilen bør nærme seg styggelig fort 10 000

Skrevet

enig i det.. men avslaget på prisen på bilen bør nærme seg styggelig fort 10 000

stemmer det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...