bmwhans Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Fikk tak i andre felger til bilen min. Tenkte å vise de her. Fått senka bilen bak. Har ikke tatt foran ennå. Og NEI, jeg har ikke tenkt til å ta av stylinga for dere som ikke liker det. Er rimelig mange her som mener at det skal være originalt, men det er ikke alle som er sånn. Jeg kjøpte bilen med styling og gidder ikke ta det av heller, for jeg liker det ganske godt sjøl! Jeg gidder ikke bytte til mtech +++ heller.. så dere trenger vel egentlig ikke kommentere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Felga ble fine de! Er det 60/40 den skal senkes? Må bli veldig lav med den fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 den er senka 40 bak og det ble greit nok. har subba et sted allerede har 60 til den foran men vurderer egentlig å få tak i 40. for tror den blir jævlig lav med fronten ja. og i det "miljøet" jeg bor i er det jo litt humper og drit.. derfor jeg ikke har satt på fjører foran ennå. *tenke litt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Hvilken størrelse er det på de sommerfelgene? Av bildene du viser her er jeg fristet til å si at du trenger felger i et par nummer større. Også kanskje med et litt frekkere utseende. Når en bil blir stylet ekstremt/tungt trenger den desto større/ekstreme/bredere hjul for at det ikke skal bryte designmessig. Og hvis det er lov å komme med et par tips angående bilen uten å bli bitt hue av, kan jeg driste meg utpå å si at jeg synes bilen din hadde blitt penere med følgende endringer: - Fjerne "bad-look" panserforlengeren og erstatte den med vanlige lyktelister - Lakkere dørhandtak i bilens farge - Lakkere sidelister i bilens farge - Lakkere koffertlokk listen i bilens farge - Lakkere vinduslitene sort matt eller skift til shadowline - Lakkere speilene i bilens farge - Sort netting i front og bafanger - Som sagt tidligere; større mer ekstreme felger ville gjort seg for å matche stylingen. - Sorte DE frontlykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Jeg helt enig med Balleknalle.. Hvilket innpress er det på felgene? Det ser ut som om du har gjort samme "tabben" som mange e30 eiere har gjort før deg Jeg tror spacere vil hjelpe på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 nei se der, gammle felga mine jo.. Skulle ikke by på problem med 60 framme. Jeg har til og med 60 bak og har aldri subbet med meg da.. Og så har jeg 60mm senk fremme med en runde kappa av. ikke noe problem, men kanskje din blir lavere.. får foten med sko på enda.. Felga er 7x17" med ET35 blir litt bedre med senk og kanskje en spacer om mann vil det.. Rart det subber. nå bruker jeg 7,5"x18" med 225\35\18 og 15mm spacer så ET blir 25.. Subber ikke nå hell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 går fint og kjøre 60/40 senk med riger fronten. du må bare tenke litt når du kjører over fartsdumper og grusveier, jeg kjørte med dette selv i 1,5år. uten og ødlegge fronten. men det er nå 5år sia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 28, 2007 Forfatter Share Skrevet April 28, 2007 nå skal jeg bare si at man får ikke like godt inntrykk av en bil gjennom bilder! jeg personlig er veldig fornøyd og det er egentlig det viktigste. ang felger så var jeg faktisk ikke interessert i å bruke over 10 lapper på nye felger. det var rett og slett uaktuelt. jeg gidder ikke sende bort lister, håndtak og speil til lakkering ennå. får se med tiden. har vært såpass fornøyd med bilen til nå at jeg drøyer litt med større modifiseringer. men greit at dere ikke liker den.. men det ser faktisk bedre ut i real life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå