Aleks Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 hva er størrelsen på høytalerene foran i sparke panelene på en bmw e-36 93 mod??? ska ut å kjøpe snarest.. gidd ikke skru fra for å sjekke så hvis noen vet d .. skrik ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppheimen Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 5.25" ca 13cm blir d vel.. skal sette i 6.5" jeg da.. henter mer dybde i lyden og den blir bedre har jeg hørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 er det plass til det? eller må man modoifisere mye da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppheimen Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 skal ut å skru av mine snart å se.. men vet ikke enda.. jeg har bestilt 6.5"frontsett til 5000 da.. så håper d går bra kan vel bare lage større hull å montere høytaleren på panelet og sette grillen framfor.. nå er den vel montert bak panelet, eller dekselet.. tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå