Anderslien Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Jeg har funnet en veldig billig 728i på nettet, men jeg får ikke kontakt med selgeren. Har prøvd på mail, men får aldri svar tilbake og på telefonnummeret hans står det bare: 12345678. Så er litt vanskelig. Noen som kjenner til han som eier denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 "Send mail,da jeg er på sjøen til 29/1" Denne må da ha vært lagt ut for lenge siden? Og om prisen er det som står der, og bila er i bra stand, så må den jo være solgt. Det vil jeg ihvertfall tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 Ja, vet det, men er jo en liten mulighet for at han fortsatt har den... På autodb må du jo godkjenne at annonsen gjelder, for hver måned. Så kan hende han fortsatt har den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå