Gaute Skrevet April 27, 2007 Skrevet April 27, 2007 Det går så fort unna på deler selges forumet, at jeg ikke klarer å følge med helt. Derfor denne tråden. Jeg ønsker å kjøpe en 318is motor, helst E36, men kan også være fra en E30. Stand og stilling er ikke så betydelig. Skal plukkes i "atomer" uansett. Kan også vurdere en hel/defekt bil i samme handel... Gaute Tjøstheim Stavanger Tlf.: 92200400 e-post: gaute (a) e36.no
Gjest Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 jeg har en blokk i bra stand. og en råde. har å alt utenpåmonterte deler til m42 e30... elnett e36m42 og m42 e36 innsug ligger her.. går billig.. har å ett par topper. om du trenger en å skjære i for å se hvor mye du kan porto osv.. de er sprekte..
Gaute Skrevet April 28, 2007 Forfatter Skrevet April 28, 2007 Hvor mye for alt? Og kan vi i tilfelle ordne med overtakelse i forbindelse med BMW dagene på Rudskogen i slutten av mai? Eller må du kvitte deg med det tidligere? Jeg er nemlig på vei til Algerie (på jobb). Regner med å være hjemme rett før Rudskogen.
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Jeg har en komplett motor i deler i tillegg til en ekstra topp. Begge toppene må planslipes siden begge har hatt havarert registerkjede, så en ventil på begge toppene er ødelagt og bøyd. Motorblokka har stått ute og kan fint brukes om man bytter stempel og borrer opp (kanskje litt store utifter der). Det er komplett ledningsnett med manifold på begge sider.
Gaute Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Skrevet Mai 17, 2007 Begge toppene må planslipes siden begge har hatt havarert registerreim, så en ventil på begge toppene er ødelagt og bøyd. Det er jo ikke reim på M42 motoren. Er du sikker på at du har rett type motor?
Gaute Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Skrevet Mai 17, 2007 jeg har alt av deler til m42 om du trengerJa, det hadde vært fint om du svarte på spørsmålene jeg skriver lenger oppe i tråden, Kim
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Begge toppene må planslipes siden begge har hatt havarert registerreim, så en ventil på begge toppene er ødelagt og bøyd. Det er jo ikke reim på M42 motoren. Er du sikker på at du har rett type motor? Skriveleif der Er registerkjede, og det er M42 motor. Jeg fikk den havarerte motoren med på kjøpet når jeg kjøpe is-bilen min.
Gaute Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Skrevet Juni 16, 2007 Jeg er fremdeles på utkikk etter motor. Har du en å selge, er det bare å ringe meg. 92200400 er nummeret Jeg jobber for tiden en del i utlandet, og har derfor ikke hatt full fokus på dette. Men pengene er klar, og jeg er klar, for å si det slik. Så det er bare å ringe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå