Mikaelft Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Hepp, i dag ble det innkjøp av nye felger. 18x8" og 18x9" felger, kjøpte de med hypersilver fargen: Eller er det penere med dark finish?: Eller finest med chrome? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Ut ifra bildene vil jeg si de øverste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 kommer jo ann på hvordan bilen ser ut synnst jeg, men var råe alle sammen:D Tror jeg likkte hyperblack typen best, eller hva dem kaller fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 kommer jo ann på hvordan bilen ser ut synnst jeg, men var råe alle sammen:DTror jeg likkte hyperblack typen best, eller hva dem kaller fargen Den skal på bilen min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Mitt valg til caben hadde vært "dark" utgaven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 På den bilen ville jeg valgt chrome-utgaven.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 På den bilen ville jeg valgt chrome-utgaven.. slenger meg på den, men for all del, ser ikke værst ut den der sølvfargen heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 Chrome er egentlig bare for pakkisbiler og store SUV'er , tror jeg gjorde et greitt valg med hypersilver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå