Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sendte vel ca 5 mail dit. hadde bestilt lykter der. fikk til slutt beskjed om at det tok 2 uker. etter 5 uker sendte jeg. fikk svar etter en uke da jeg hadde purra på de. etter 2 uker til fortalte de at lyktene fortsatt lå på delelager i tyskland. da avbestilte jeg hele dritten, noe jeg aldri fikk noe bekreftelse på. så etter over 2 mnd med nesten ikke noe svar så er min erfaring = drittbutikk! skal ikke bruke 2 mnd på å få tak i deler..

Skrevet
jeg sendte vel ca 5 mail dit. hadde bestilt lykter der. fikk til slutt beskjed om at det tok 2 uker. etter 5 uker sendte jeg. fikk svar etter en uke da jeg hadde purra på de. etter 2 uker til fortalte de at lyktene fortsatt lå på delelager i tyskland. da avbestilte jeg hele dritten, noe jeg aldri fikk noe bekreftelse på. så etter over 2 mnd med nesten ikke noe svar så er min erfaring = drittbutikk! skal ikke bruke 2 mnd på å få tak i deler..

Hmm nei det er ikke holdbart!

Skrevet

Jeg handlet mine Keskin felger hos Styling Tech. Det gikk 6 uker, men det var pga de ikke kom fra Tyskland før da. Etter de ankom Styling Tech fikk jeg de etter 2 dager.

Sende mail funker dårlig der, ring heller. Stortsett svar hver gang og hyggelig fyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...