Jealous_much Skrevet April 27, 2007 Skrevet April 27, 2007 Noen som vet om noen billige Brock B1 felger? evt: Hva kan jeg få prisen ned i hvis jeg bestiller i utlandet?
TSL Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 du får disse nye med dekk for rundet 12-13k på styling tech
Jealous_much Skrevet April 29, 2007 Forfatter Skrevet April 29, 2007 hehe dårlige erfaringer med styling tech?
TSL Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 hvis du noen gang får svar derfra.. får altid svar på tlfn når je ringer
bmwhans Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 jeg sendte vel ca 5 mail dit. hadde bestilt lykter der. fikk til slutt beskjed om at det tok 2 uker. etter 5 uker sendte jeg. fikk svar etter en uke da jeg hadde purra på de. etter 2 uker til fortalte de at lyktene fortsatt lå på delelager i tyskland. da avbestilte jeg hele dritten, noe jeg aldri fikk noe bekreftelse på. så etter over 2 mnd med nesten ikke noe svar så er min erfaring = drittbutikk! skal ikke bruke 2 mnd på å få tak i deler..
Riefarn Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 er alltid forskjellige erfaringer... jeg har handlet der for en god del penger, og har vært superfornøyd!!
Jealous_much Skrevet April 30, 2007 Forfatter Skrevet April 30, 2007 jeg sendte vel ca 5 mail dit. hadde bestilt lykter der. fikk til slutt beskjed om at det tok 2 uker. etter 5 uker sendte jeg. fikk svar etter en uke da jeg hadde purra på de. etter 2 uker til fortalte de at lyktene fortsatt lå på delelager i tyskland. da avbestilte jeg hele dritten, noe jeg aldri fikk noe bekreftelse på. så etter over 2 mnd med nesten ikke noe svar så er min erfaring = drittbutikk! skal ikke bruke 2 mnd på å få tak i deler.. Hmm nei det er ikke holdbart!
Jealous_much Skrevet April 30, 2007 Forfatter Skrevet April 30, 2007 Noen som har noen 9x16 felger liggende og støve ned da?
mAZE Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Jeg handlet mine Keskin felger hos Styling Tech. Det gikk 6 uker, men det var pga de ikke kom fra Tyskland før da. Etter de ankom Styling Tech fikk jeg de etter 2 dager. Sende mail funker dårlig der, ring heller. Stortsett svar hver gang og hyggelig fyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå