Gjest Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Er en litt snodi tikkelyd av motoren på min 325 e36.. Det er som en klokke som sier tikk takk, litt i bakgrunnen av motoren. Denne tikker og takker fortere om jeg gir på litt. Er ikke alltid den tikker og takker, men stort sett. Er ikke vanlig tikking, motoren går veldig fint ellers - men denne lyden irriterer meg. Noen som vet om hva annet som kan tikke under panseret på e36? Det er jo noe med motoren - men ikke ventilløftere eller noe slikt tror jeg.. Anyone?
Joachim ///Cabriolet Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Det kan være vanosen din... Men den sitter i fremkant av blokka
Gjest Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Huff.. det er sant.. bilen går som den skal da, men den er grusomt irriterende den lyden - MÅ fikse det.. kanskje dytte nedi en 328 motor.. er det plug & play eller må jeg bytte hjerne, ledningsnett osv da?
Gjest Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Men hva annet kan det være... om det ikke er vanosen..
h4nc1 Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 lenge siden du har skiftet olje og filter? ventiltikking?
vegarde Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Har fått akkurat samme lyden selv i min bil en litt svak tikke lyd. Trur det kan være en eksosventil som er brent/full av koks. Men Hvis Vanos'en er gåen så skulle jo også bilen gått dårlig?
Gjest Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Vil tro at bilen skulle gå litt dårlige da.. kjørte om kapp med en 325 med manuellkasse, og holdt han rimelig greit - så tror ikke det feiler ytelsen på motoren noe.. Er bare så forbaska irriterende med den tikketakkelyden.. og JA, det sier faktisk TIKK TAKK.. skal ta opp lyden så dere får høre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå