Arnefles Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Bare lurer på om noen har noen tips om hvor det lønner(prismessig) seg å handle disse delene til 320i-95 sedan: Eibach senkefjærer Simons bakre potte(dobble enderør) M-innstegslister Spoiler til bakluke(den lille lista) M-innsats til orginal bakfanger M3 frontspoiler (som har bra tilpasning!!) Pyntelister inne i bil(bytte ut trelister i annen look) Emblemer panser/bakluke Er takknemlig om noen kan hjelpe meg her. Er også åpen for brukte deler om noen skulle ha noe liggende i bra stand! Gjerne PM meg...
-Anders- Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 fra en tråd som omhandler koed og priser: Arild G. skrev: noter ned en liste med delene du skal ha og så legger du alle varene i handlekurven i nettbutikken til f.eks koed, gs og schmiedmann og sammenligner sluttsummen. kan vel variere hvem som er billigst avhengig av hvilke deler det er snakk om, og hvor mye. Kanskje en god idè?
Arnefles Skrevet April 28, 2007 Forfatter Skrevet April 28, 2007 Ikke dumt nei,men bare om de har flere enn en av delene på et sted da...
maurtin Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 schmiedmann har prisgaranti, stort sett de som er billigest etter mine ærfaringer.. fra siden: "Som kunde hos Schmiedmann er du sikret markedets absolutt laveste priser, skulle det mod formodning ikke stemme, behøver du kun fortelle oss hvor delen kan fås kjøpt, så får du den rimeligere hos oss!!!!!!! Vi tar naturligvis forbehold om at varen er i samme kvalitet og at det ikke dreier seg om et spesialtilbud osv! " edit: glemte link http://norway.schmiedmann.com/
Arnefles Skrevet April 29, 2007 Forfatter Skrevet April 29, 2007 Ok,da får jeg ta en ekstra kikk der inne. Er vel seriøst firma det...
D.Toft Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 har handlet mye fra schmiedmann... bare positivt å si om dem..
Arnefles Skrevet April 29, 2007 Forfatter Skrevet April 29, 2007 Men synes dem mangler en del deler der jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå