Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dr_S:

Er nok lexus-lykter bak ja, desverre! Forrige eier som satte på dem..

Sorte krystall-lykter er rett rundt hjørne!

sundan2k:

Er orginalgrill som jeg har lakkert nyrene bmw-shwartz, og ramma rundt svart matt! Synes det kler bilen bra! :)

Skrevet
Har samme nick der vaffal! :)

Men tror ikke jeg har lagt ut bilde av den der, bare bilde i avataren..

fin bmw drunken!

lakkerte du nedre delen av fangerene selv? åssen lakk utstyr?

husker du meg fra mp ? lloydsb der å.. hadde\har? deg på msn før

Skrevet
10 små moppepojkar.... lol

Hadde man kunne kjørt noe annet enn moped (osv), når man er 16-18 år så hadde man så klart gjort det! Men mopedtia var fin den, selv om det kribla etter å kjøre noe skikkelig!

Mopedportalen er ett bra sted for folk mellom 16-18 år som ikke får kjørt annet.. Du får som på alle andre forum delt efaringer og spurt om ting man lurer på! Jeg lærte selv masse gjennom det forumet jeg..

Så ikke diss MP a! ;) hehe

lloydsb:

Kan stemme det ja..

Men husker ikke alle fra MP desverre, er en stund siden jeg har vært på forumet. Går mest i bilforumet og bimmers for tia.. ;)

Kanskje jeg skal ta en titt på MP igjen, se om det er noe liv! :P hehe

Skrevet
10 små moppepojkar.... lol

Hadde man kunne kjørt noe annet enn moped (osv), når man er 16-18 år så hadde man så klart gjort det! Men mopedtia var fin den, selv om det kribla etter å kjøre noe skikkelig!

Mopedportalen er ett bra sted for folk mellom 16-18 år som ikke får kjørt annet.. Du får som på alle andre forum delt efaringer og spurt om ting man lurer på! Jeg lærte selv masse gjennom det forumet jeg..

Så ikke diss MP a! ;) hehe

lloydsb:

Kan stemme det ja..

Men husker ikke alle fra MP desverre, er en stund siden jeg har vært på forumet. Går mest i bilforumet og bimmers for tia.. ;)

Kanskje jeg skal ta en titt på MP igjen, se om det er noe liv! :P hehe

Jau,, mopedn min selges nå! Har bil lappen så nå venter jeg bare på at en strøken e36 coupe med 320i maskin eller større:) kommer ut for salg

Du som lakka den nederste delen av fangerene?

Skrevet

E36 coupè er gromme biler! Blir coupè på med neste gang også, med sekser! Når økonomien blir litt bedre.. ;)

Er ikke jeg som har lakka nei..

Har en kompis som er lærling på ett opprettings-verksted som gjorde grunnarbeidet, åsså gjorde en som har jobba der lenge lakk-jobben! Ble billig under bordet..

Lakka begge fangerene, og grillholderen.

Skrevet

Bilder av de nye baklyktene:

DSC00337.jpg

DSC00347.jpg

DSC00346.jpg

DSC00345.jpg

Ble fornøyd med de nye lyktene jeg, synes dem kler bilen bra!

Dem ser enda bedre ut IRL, spes i mørket!

Bakrutesenker og M-list på lokket kommer snart! :)

Skrevet

hjalp i stedet for de fæle lexus lyktene. hater de! en ting er at jeg synes de felgene der er så "standard". alle har de liksom.. men er jo fine da.

Skrevet

"de felgene der er så "standard". alle har de liksom.."

Er ikke enig der egentlig.. Her oppe er det ingen som har de felgene¨, har ikke sett en eneste bimmer med Momo-felger faktisk! Bare ¨på noen bilder, her på forumet..

Synes dem er helt greie, men kjøpte dem bare fordi jeg fikk dem billig!

Hadde jeg hatt råd til å kjøpe noen helt nye, så hadde det blitt noen større, tøffere, bredere og med myye kant! :wink:

Men disse funker da bedre enn 15"erene jeg hadde før, som jeg har satt vinterdekka på! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...