Gå til innhold

E46 M3 - Trondheim !

hartvix
 Share

Anbefalte innlegg

Gikk ut for å kjøre noen på fest i sted og der står det pokker meg en dønn strøken sølvgrå E46 M3 parkert rett foran meg. :) Gud hjelpe for en fet maskin ... noen her som eier den? Rødt skinninteriør og BBS-felger - du verden for en nydelig bil.

Edit: Glemte forresten å nevne at det er en cab - kan ikke være så mange av disse i Norge? Står rett utenfor vinduet mitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg så en mørk BMW M3 E46 for noen dager siden. Den kjørte forbi meg ved Hallset på Byåsen i Trondheim.

Det går både en svart og en sølv i trondheim. Har bilde av begge to på mobilen min. Begg to har stått parkert utenfor byhaven to forskjellige ganger. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som står her er iallefall nr. 10 på denne siden: http://home.optonet.no/kennethskeie/M3.htm

Helt andre felger, though.

Det er spesielt å lage en side med fin og dyre biler og legge ut reg nr også. Kan fort komme i feil hender. Jeg hadde blitt skikkelig sinna hvis det var min bil.

Der er det jo faenmeg bare å velge og vrake. Fin oversikt for en Estlandsk M3-bande.. Ellers absolutt interessant med lister over slike spesielle biler. Har bl.a. observert to stk E46 M3 (en cab) her i Tønsbergsområdet i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. har sett den sølvgråe E46 M3`n flere ganger her oppe i byåsen.

Kan nevne at naboen har en bil som er hakket råere. En svart Mercedes BRABUS. SL6 eller hva det sto på den. Steffen Iversen sin 8)

Jeg sto faktisk å kikket på når han fikk kjørt hjem bilen. Det krevde 2 stk falken-biler. En STOR med lasteplan og en liten som de lirket Mercedesen inn i gårdsplassen med. Det var visst nødvendig pga "brostein-veigrøfta". Lurer på hvordan han skal komme seg ut derifra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at det er én mindre Titansilber E46 M3 Cab i Norge og det t.o.m. i Trøndelagstraktene... :(

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 762047.ece

Kan det være samme bilen?!

_domb_s-kr-innside__545059s.jpg

Hmm,merk dere, her nevner ikke media Bmw engang, d var da merkelig, dem pleier jo å skrive noe som d her "en bmw sportsbil kjørte ut av veien/kræsja i en stolpe osv" og da pleier det ofte kanskje å være en kun en 316i. Sier ikke at 316i ikke er sportsbil, men at dem ikke nevner noe her da det gjelder en m3. Snodig.

Hørtes også ut ifølge artikkelen at dem muligens har kjørt kapp=2biler la seg samtidig ut for å kjøre forbi.

Men trist for vedkommende, håper det går bra med dem da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...